25 Ocak 2011 Salı

Windows 7 çalıştır komutu nerede?

Çalıştır Komutu Nereye Kayboldu

Windows XP’den Windows 7′ye geçiş yapanların karşısına çıkan farklı durumlardan birisi de çalıştır komutunun olmayışıdır.Peki çalıştır komutu nereye kayboldu.Evet çalıştır komutunun kaybolduğu doğru fakat çalıştır komutuna gerek kalmadığı için ortalıkta gözükmüyor.Çünkü çalıştır komutunun görevini Vindows7′de ve Windows Vista’da Başlat menüsündeki arama kutusu yerine getiriyor.Çalıştır komutu ile aynı işlevi yerine getirmektedir.



Fakat ben alıştım bir kere yine çalıştır komutunu kullanmak istiyorum diyenlere de çalıştır komutunu nasıl eski yerine getireceklerini adım adım anlatalım.İşte çalıştır komutunu tekrar Başlat menüsüne getirmenin yolu.

Çalıştır Komutunu Başlat Menüsüne Eklemek

Görev çubuğundan Başlat düğmesi Başlat düğmesinin resmi, Denetim Masası, Görünüm ve Kişiselleştirme ve ardından Görev Çubuğu ve Başlat Menüsü‘nü tıklatarak Görev Çubuğu ve Başlat Menüsü Özellikleri‘ni açın.
  1. Başlat Menüsü sekmesini tıklatın, ardından Özelleştir’i tıklatın.
  2. Başlat menüsü seçenekleri listesinde Çalıştır komutu onay kutusunu seçin, ardından Tamam’ı tıklatın. Çalıştır komutu Başlat menüsünün sağ tarafında görüntülenir.
Ayrıca Windows logo tuşu Windows logosu tuşunun resmi+R tuş bileşimini kullanarak da Çalıştır komutunu açmanız mümkündür.

Kaynak: bilgisayarkurdu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder